Savremeni način života karakteriše nedovoljno kretanja. TOP FITNES program upravo je koncipiran kako bi se aktivirale velike mišićne grupe i povratila mobilnost zglobova. Trening rekreativaca ima za cilj da se utiče na povećanje snage celog tela i da se povrate amplitude pokreta koje su smanjene usled dugotrajnog sedenja. Kada mišići celog tela dovoljno ojačaju popravlja se držanje tela, smanjuje se napetost u predelu vrata i redukuju se bolovi u donjem delu leđa i kolenima.

TOP FITNES program vežbanja podrazumeva dve vrste treninga:

- Individualni treninzi – 1:1

- Polu-individualni treninzi – do 4 vežbača

INDIVIDUALNI TRENINZI – osiguravaju maksimalnu posvećenost trenera i potpunu kontrolu pokreta. Preporučuju se osobama koje imaju izrazito nizak nivo fizičkih sposobnosti, osobama sa hroničnim bolestima ili su pak bez iskustva u treningu. Karakteristike individualnih treninga su:

  • Zagrevanje prilagođeno potrebama klijenata
  • Potpuna posvećenost trenera
  • Garantuje ispunjenje ciljeva
  • Stopostotna sigurnost u treningu
  • Eliminiše sve rizike od budućih povreda
  • Maksimalna kontrola položaja i pokreta tela
  • Konstantno praćenje napretka klijenta
  • Trener rasteže i relaksira mišiće klijenta

POLU-INDIVIDUALNI TRENINZI – omogućavaju kontinuirani razvoj motoričkih sposobnosti vežbačima koji već imaju uspostavljen bazični nivo snage i stabilizacije svih delova tela. Svaki vežbač ima individualizovan plan i program treninga, a trener istovremeno koordiniše rad i pruža savete i podršku tokom treninga. Akcenat u treningu sa osobama ženskog pola je na izvođenju vežbi sa težinom sopstvenog tela. Pored toga nezaobilazni rekviziti u treningu su i elastične trake, pilates lopte, medicinke, roleri i drugi rekviziti. Mišićne grupe na koje se obraća najveća pažnja su trbušni mišići, glutealna regija, mišići natkolenice i trupa.

Termini za polu-individualne treninge su 8-11h i 18-21h.

TOP GYM kroz sistematski i kontrolisan rad obezbediće vam veću produktivnosti i bolji kvalitet života.